Reklama
Strona główna Pozostałe aktualności

„Parada Masek”

32

Nie będzie komentarza po wczorajszym „Pożegnaniu lata”.
Poniższe słowa mówią same za siebie:

Mówicie do mnie ze słodkim uśmiechem
Mówicie wszystko ale to wszystko jest niczym
Ja się nie dam wciągnąć w waszą grę
Ponieważ widzę co jest pod waszymi maskami
Parada masek na waszych twarzach
Wszyscy zakłamani i wszyscy obłudni
Podcinacie skrzydła innym
Żeby wam mogło być lepiej

Zedrzyjcie z siebie wszystkie maski
Bądźcie szczerzy i spontaniczni
Wyciągajcie do siebie ręce
niosące pomoc i akceptacje
i gdy tak się już stanie
będziecie sobą już na zawsze
a świat okaże się lepszym
bo właśnie go zatruwają te maski

Tekst: Paweł Gibaszek, muzyka „Powidła”

32 KOMENTARZE

  1. no juz bez przesady, bez przesady. wspaniała twórczosc, naprawde. jest sie czym pochwalic… dobrze ze jak spiewaja to nie mozna tekstu zrozumiec…

  2. ja wiem kto gra ja wiem!!!! no ten no…ja on ma..nie jestem pewien ale…no kurde zapomnialem…jeszcze pomysle nad tym..

  3. Pozegnanie lata bylo takie jak zawsze! nawet jesli cokolwiek sie chce zrobic, to potem sie wszystko i tak sypie, stare baby marudza i przerywaja koncerty w polowie.. dobrze, ze chociaz Faflukowej nie bylo!! bo to juz by bylo przegiecie!! Koncerty w porzadku, ale troche za krotkie.. no i oczywiscie po koncertach kazdy o zdrowych zmyslach sie wyniosl :P.. za to potem w Kanapie.. :] Michal, naprawde swietny pomysl! Szkoda tylko, ze Kanapa jest taka malutka.. Moze trzeba pomyslec nad rozbudowa/przeniesieniem do wiekszego lokalu?? 😉

  4. Waldku oferta nie do odrzucenia 🙂 ktoś chce kupic twoja działke……. 🙂 i druga Tamade w niej zrobic 🙂 kapitalny pomysł 🙂 hehehehehe

  5. za co dziekujecie waldkowi ? załatwił lokalzałatwił sprzet?moze chociaz transport oi chyba nic z tych zeczy ale przeciesz jest taki ładny:P

  6. nie lam sie! grunt, to dobrze skrytykowac! ten gosc nie ma widocznie nic do zaoferowania, wiec chociaz moze powrzucac! rob dalej wszystko tak, jak robisz! aha, i wcale nie mowie tak dlatego, ze niby jest ladny czy jakis.. tylko dlatego, ze ruszyl tylek i naprawde wszedzie go widac, profesurze oraz ~. (jakze ambitny nick!!)

  7. po prostu zal mi kogos, kto przyczepia sie do ortografii, bo nie ma do czego.. wazne jest, zeby tylko cos napisac.. gratuluje! i moze „glizda” nie powala, ale przynajmniej nie „~.”? gratuluje! udalo Ci sie powtorzyc ta sama kombinacje klawiszy! WOW! naprawde, chyle czola.. buahaha..

  8. którzy uwazaja ze sa zlosiwi i ze maja ciety jezyk i umieja pisac z ironia… ehhh kazdy pisze co chce i jak chce i moze pisac z bledami bardzo prostym jezykiem to nikt nie ma prawa ich osadzac na forum… bo forum ma swoj temat, i na ten temat nalezy sie wypowiadac osobne zmieniajace temat dyskusje nie maja racji bytu!!!!!!!!!!

  9. a ja nie lubie ludzi, ktorzy do jednego zdania dokładają sobie daleko w przód idące historie. gdzie przeświadczenie o złośliwości, ciętym języku i umiejętnym zastosowaniu ironii? mnie po prostu cięzko się czyta wypowiedzi z niepoprawną ortografia.

  10. kombinacja klawiszy, to byla wlasnie ironia! grunt, to znac ortografie.. szkoda tylko, ze nie rozumiesz sensu wypowiedzi.. najlepiej bedzie jesli powiem tylko: Brawo Waldek! Oby tak dalej!! I zorganizuj moze znowu jakis koncercik w Kanapie? 😉

  11. jak tak czytam, to piwka bym si.e napil. a kolejny koncercik przezemnie organizowany odbedzie pod koniec pazdziernika w MOKu- juz teraz zapraszam. i sory za ortografie- to moja pieta Achillesowa.
    Ps: jeśli ktoś zna jakiś zespół, lub gra w jakimś zespole i chce się pokazać, to proszę o kontakt

  12. Pozdrawienia dla Waldka :P. A co do „tematu” to ludzie jesteście żałośni. „Uwielbiam” po prostu tą internetową anonimowość i wrzucanie na innych -_-. A może wy spróbowalibyście jakiś koncert zorganizować. Przecież to „tylko” kwestia: znalezienia lokum (i jego opłacenia), znalezienia kilku zespołów (czyli zwrot kosztów dojazdu, mile widziane piwo i jedzienie i of coz jakaś kasa za sam występ (co oczywiście odpada przy mniej znanych zespołach)), rozreklamowania imprezy (minimum – plakaty (zgadnijcie kto za nie zapłaci :P)i reklama w necie), no i jeszcze użeranie się z różnego rodzaju problemami. To jak – kiedy sami coś zorganizujecie?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Exit mobile version