Awans TURu Ozorków! Sparta Leśmierz blisko ligi okręgowej

106
53

W ostatniej kolejce nasza drużyna pokonała rezerwy LKS Rosanow 8:0 i przypieczętowała swój awans do wyższej klasy rozgrywkowej.
Łupem bramkowym podzielili sie: Adam Gauden 3, Maciek Gawęda 2, Marcin Gawęda 2 oraz Dawid Boratynski.
W sobotę o godz. 17:00 w Leśmierzu rozegrany zostanie ostatni mecz tego sezonu, Sparta Leśmierz – Sparta Dobrzelin.
Mecz decydujący o awansie do ligi okręgowej. Która z drużyn wygra, ta awansuje.
W przypadku remisu decyduje jeszcze jeden mecz GKS Bedlno – Magnat Sierpów.
Kutno nie awansuje bo mają pierwszą drużynę w okręgówce.

1.MKS Kutno II 48 pkt.
2.Sparta Leśmierz 32 pkt.
3.Sparta Dobrzelin 32 pkt.
4.GKS Bedlno 31 pkt.

  • ~twoj stary

    gratulacje

  • ~sparta leśmierz

    ma pytanie do kolesia ktory pisal tego newsa chyba do A klasy a nie okregowki gratulacje od lesmierza dla turu

  • ~Gn4

    koleś dobrze napisał…do okręgówki właśnie

  • ~sparta leśmierz

    RACJA NIE DOCZYTALEM DO KONCA NO TO ZAPRASZAM DO NAS NA MECZ

  • ~sparta leśmierz

    SPARTA LESMIERZ SPARTA LESMIERZ SPARTA LESMIERZ SPARTA LESMIERZ SPARTA LESMIERZ SPARTA LESMIERZ SPARTA LESMIERZ

  • ~ninuia

    Jestem na 100%pewna ze Sprata Leśmierz jest najlepsza a wiec da rade w Sobote wygrac z tamtymi wiesniakami Trzymam kciuki za was kochani koledzy ..pozdrawiam Caly lesmierz buziooooleee****

  • ~leśmierz

    do boju do boju !!!!!

  • ~leśmierz

    niech wygra lepszy- lesmierz !!!:D

  • ~kibic

    Pomagamy spracie cay lesmierz nich sie wpisuje CALE ZYCIE -SPARTA LESMIERZ sparta do boju w sobote pokazemy na co nas stac zbroje do boju i wlaczyc jak prztsalo na wojownika

  • ~sparta

    Wszyscy trzymamy kciuki za SPARTE!! Ten sobotni mecz zadecyduje o wszystkim dlatego wierzymy ze Chlopcy pokaza na co Ich stac!! powodzenia 🙂

  • ~Oktawian

    bo szczerze mowiac nie chce mi sie z nimi grać w nastepnym sezonie… 😛

  • ~chiliozo

    Trzymam kciuki za Sparte w Sobote;-)

  • ~raju

    chcemy przede wszystkim udowodnić, że mimo przeciwności losu (czyt. sędziów) stać nas na awans. jedno jest pewne – zagramy na 120% naszych możliwości, a co będzie – czas pokaże. Gratulacje dla Turu. Miejmy nadzieję, że za kilkanaście miesięcy zagramy derby w okręgówce…

  • ~kibic

    Tak masz raju racje tez bym chcial jeszcze raz gratulacje dla turu> To bedzie nasz najwazniejszy mecz w tym sezonie. Mam nadzieje ze uda sie nam i wszysko bedzie ok i bedziemy sie bawic to samego rana pozdro dla raja 3 maj sie widzimy sie jutro na treningu

  • ~anielka

    Słońce trzymam za was kciuki!!! Powodzenia;-)

  • ~GLKS Dabrowianka

    Cale Dabrowice trzymaja kciuki za Leśmierz. Pojedźcie z tym Dobrzelinem i to ostro!! Zainteresowani wiedza o co chodzi 😀

  • ~emil sparta

    graulacje tur!! obysmy sie nie spotkali ze soba w przyszlym sezonie :/ tylko co najszybciej po nastepnym!! 🙂

  • ~Maniek

    Dabrowianka Dabrowice kibicuje Sparcie Lesmierz!!!!! Nie ma w okregowce miejsca dla cweli z Dobrzelina!!!

  • ~raju

    dzięki Dąbrowice!!! jednak sztama jest 🙂
    zawsze mówiłem że za dobrzy jesteście na spadek… ale lekcję pokory nam daliście 🙂

  • ~karolek

    w sobote wychodzimy pelni determinacji i walczymy na 200%.Trzeba to wygrac i pokazac gdzie jest miejsce dla Dobrzelina pozdrowionka dla Dabrowic szkoda troche tego waszego remisu ze Swinicami Ale wielkie dzieki za wsparcie. SOBOTA GODZINA 17 ZAPRASZAMY

  • ~OLO

    A co nas obchodzi jakaś sparta leśmiesz,
    przecież to strona Ozorkowska. Niech o nich piszą na swojej stronie. (www.leśmiesz.burakicukrowe.pl)

  • Ozo_Admin

    Leśmierz to Gmina Ozorków, a to wystarczy.

  • ~Kibic

    nie wiem dlaczego admin zdecydowal sie polaczyc 2 zupelnie rozne sprawy w tresc jednego artykulu??wyszedl z tego tylko balagan…no ale coz to moje zdanie, admin pewnie uwaza inaczej, pozdrawiam

  • ~Maniek

    Sparta Leśmierz do boju!! Dabrowianka jest z wami!!!!!!!!!

  • ~karolek

    spoko nie denerwuj sie o co ci chodzi po co tak glosujesz luzzzik stary. Widocznie Admin chcial to napisal o tym meczu Lesmirz to nasza: Gmina Ozorkow wiec chyba jest do zrozumiale . Szkoda ze ty narzie jako jedyny tego nie pojoles !!

  • ~Arek

    Sparta na 100 przejdzie do okręgówki mamy swietnych piłkarzy i jednego nowego…nie wyobrazam sobie zebysmy nie przeszli…SPARTA jest najleprza!!;p;p

  • ~szpiq

    to chyba nie widzieliście naszych piłkarzy, i wszyscy są nowi.

  • ~sparta lesmierz

    oczywiscie ze widzielismy przyznam ze z kutnem zagraliscie dobrze ale ciagle sie zastanawiam czy wam sie nie podkladali?ale juz z grabowe zagraliscie fatalnie mieliscie szczescie ze nie przegraliscie…pozdrawiam

  • ~karolek

    ej stary ty jestes z Dobrzelina bo tak wnioskuje z tego co widze z tych wypowiedzi. Mozesz odpisac

  • ~VER

    W sobote finał rozgrywek o puchar Burmistrza Ozorkowa. w finale zmierzy się drużyna z Tubądzina ze zwycięzcą meczu Policja- Orsa. W pierwszej rundzie Tubądzin miał wolny los, w drugiej wygrał z HTL-em 2-1. Zapraszam na finał. Emocji napewno niezabraknie

  • ~karolek

    niech wygra Orsa tam graja nas dwaj pilkarze sparty lesmierz ale bez nazwisk :!!!!!!!!!!!

  • ~VER

    Też wolał bym finał z Orsą.

  • ~VER

    w Tubądzinie gra trzech piłkarzy Turu

  • ~karolek

    A TY GRASZ W TUBADZINIE TAK A KTO GRA Z TURU U WAS

  • ~Klaudiusz

    w tubądzinie gra Tomek Prezes Cedrowic 🙂 w zasadzie to on tam rządzi…

  • ~karolek

    wiem ktory to koles pamietam go a jak cedry wyszly na koniec sezonu??

  • ~Jusko

    dajcie spokoj, jakies beznadziejne nie na temat komentarze…

  • ~VER

    ozonet jest ubogi w informacje które nas interesują dlatego wykorzystujemy ten wątek do pogadania

  • ~VER

    pozatym w tubądzinie gra Krystian, Kajtek i Kierończak

  • ~szpiq

    nie ważne są juz te kłutnie, ważne że przeszliśmy 🙂 mam pytanie, po okręgówce przechodzi się do 4 ligi grupy łódzkiej?

  • ~Klaudiusz

    zajęlismy drugie miejsce. mamy największą ilość bramek ze wszystkich drużyn i najmniej straconych wiec pewnie my awansujemy a nie victoria 😉

  • ~Gn4

    wygralim z wiktorią i to nam sie należy awans do AK lasy

  • ~sparta

    W sobotę o godz. 17:00 w Leśmierzu rozegrany zostanie ostatni mecz tego sezonu, Sparta Leśmierz – Sparta Dobrzelin.
    Mecz decydujący o awansie do ligi okręgowej.

  • ~Gn4

    będzie remis to co? Kto wtenczas awansuje?

  • ~Klaudiusz

    sie mecz Bedlna oraz bezpośredni pojedynek zespołów zajmujących to samo miejsce…

  • ~Gn4

    czyli w przypadku remisu bezposredni pojedynek jest remisowy i wtedy na pewno liczy się mecz Bedlna? Wnioskuję zatem, że remis urządza Leśmierz, ale tylko przy porażce lub remisie Bedlna? Nie wiecie czy Leśmierz oddelegowuje wysłannika z telefonem komórkowym na mecz Bedlna i jaki jest numer tego telefonu?

  • ~Klaudiusz

    wyzywej za mocno

  • ~raju

    heh no będziemy na bieżąco, ale nam powiedzą wynik pewnie dopiero po meczu. Nie mamy co liczyć na nasz kochany Sierpów, chociaż chłopcy nie są jeszcze pewni utrzymania, więc powinni powalczyć. Ale pewnie i tak by gryźli trawę, żeby pomóc nam w awansie… My jednak wolimy wygrać z dobrzelinem.

  • ~sparta

    tak bedziemy mieli swojego wyslannika w bedlnie juz jest koles nagrany bedziemy sie z nim zdzwaniac i dowiadywac o wynik klaudiusz ma racje przy remisie bedlna lub przegranej nam wystarczy remis ale na sierpow nie ma co liczyc graja w tej rundzie bardzo slabo lecz wcale nie uwarzam ze nie moga powalczyc o dobry rezultat z bedlnem ale my musimy wygrac a nie patrzec na kogos innego

  • ~bedlno

    i tak nie wejdziecie bo wejdzie GKS !!!!GKS!!!!GKS!!!!!GKS!!!!! BEZIE REMIS meczy sparta-sparta , a my pojedziemy sierpów!!!!!! GKS BEDLNO!!! GKS BEDLNO!!! GKS BEDLNO!!!

  • ~szpiq

    shhhhh….

  • ~szpiq

    chyba Bedlin w Okrękówce

  • ~sparta

    pogadmy w sobote ok nie che tu krecic nic ale wynik pokaze kto awansuje

  • ~Gn4

    ile drużyn seniorów będzie w przyszłym sezonie w Orzle Parzenczew? I jak sie można do nich zapisać do piłkarstwa seniorów?

  • ~kibic

    a cedry to awansowały do Serie A (A klasy)????

  • ~Klaudiusz

    najprawdopodobniej awansowaliśmy. ale sytuacja rozwiąze się decyzją ŁZPN.

  • ~sparta

    lzpm to sie dzieja cuda oni sami nie wiedza co jest tam grane

  • ~VER

    ZACZYNAMY MISTRZOSTWA PANOWIE

  • ~pozytywny

    Z twojej wypowiedzi wynika jak mało wiesz o tej miejscowości , nawet w nie znasz dokładnej nazwy, napisałeś „www.leśmiesz.burakicukrowe.pl” co jest po prostu śmieszne. swoja droga – w planach na ten rok jest stworzenie strony www lesmierza, lecz na pewno nie o tym adresie 😉

  • ~bedlno

    a jakie macie plany na ten rok??? ŻNIWA??heheheheheh

  • ~VER

    albo raczej Plony??

  • ~Oktawian

    to Bedlno jest cukrzykami ,a przynajmniej tak sie zachowuja :]

  • ~Wiktor

    NO i niestety Leśmierz nie awansował , szkoda. Sierpów dzięki pomocy pana X dzielnie stawiał czoło GKS BEDLNO, ale grając już w dziewiątke niewiele mógł zdziałać. do przerwy było nieżle 1-1. Prezes z GKS BEDLNO rwał sobie włosy z głowy. Bramkarz był niedopokonania. Po przerwie oszło już powietrze z piłkarzy z Sierpowa i niestety przegrali 4-2.

  • ~Wiktor

    Nie obrażając nikogo z GKS BEDLNO uważam że długo niepograją w 5-lidze. Momentami byli bardzo bezradni zwłaszcza w ataku. Mimo wszystko życze im powodzenia.

  • ~Maniek

    a ile bylo w meczy SPARTA LESMIERZ- SPARTA DBRZELIN????????

  • ~chiliozo

    według mnie lesmierz tez by dluzej niz jeden sezon nie pograł w okregówce;/;/;/lesmierz zmarnował sobie taka szanse,która juz byc moze sie wiecej nie powtórzy juz….:sad:

  • ~Maniek

    to ile wreszcie bylo w meczy SPART???????? jaki wynik padl??

  • ~Wiktor

    2-2

  • ~sparta

    Ale nie mozna tez powiedziec ze wszystko stracone. Napewno mielismy wielka szanse ale taka jest piłka ktos musi wygrac albo przegrac zeby ktos mogl sie cieszyc. Moge tylko podziekowac sobie i calej naszej druzynie za caly sezon i za wczorajsza wole walki DZIEKI CHLOPAKI ZA ROK DAMY RADE JUZ NAPEWNO W INNYM SKLADZIE!!!!

  • ~chiliozo

    …by jeden mógł sie cieszyc inny musi płakać:sad::sad::sad:Szkoda mi troche was ale wydaje mi sie ze obojetnie jaki zespół by nie wyszedł z tej grupy to wiem ze spadnie za rok

  • ~QSY

    HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE…Przecierz nic sie nie stalo

  • ~Andrzej

    Powiem tylko jedno.Jak się gra od 15 min.w 10,(wyrzucił piłkarza, który najpierw kopnął w piłkę a przewracając się zachaczył zawodnika)oraz to,że sędzia nie widzi zagrań rękoma piłkarzy z Bedlna w polu karnym(chyba ok.4 razy), nie gwiżdze ich fauli (chyba ok.10 razy), z 5 żółtych nam daje to ma się mecz układać???.Na koniec ostatnie 10 min.graliśmy w 9 bo jeden miał kontuzję.Tak wychodzi brak jednego zawodnika.Stary Ch.j z Kutna wziął kasę bo po meczu zawodnicy podeszli do nas i powiedzieli”przepraszamy za mecz”-jasno dali to do zrozumienia-Układ z sędzią.Może jakiś protest do PZPN napisać.Sparta musicie pomyśleć. Druga sprawa, że w Sierpowie coś się zaczeło źle dziać. Niektórzy z zawodników są po prostu niegodni być zawodnikiem.Jak się komuś nie chce grać to wypad.Widze brak twardej ręki w zespole.Musi nastąpić jakaś zmiana bo inaczej na jesień będzie kicha.Szczerze przy dobrym składzie Sierpów też by był w czołówce tak jak po rundzie jesiennej, ale jak w niedziele na mecz stawia się 5-8 zawodników a po reszte trzeba dzwonić to wkur..ć się można.Trzeba niektórym powiedzieć jasno:Grasz albo wypad!!Tak czy inaczej spotkamy się podczas Pucharu Wójta.Będziemy już grać na luzie.Pozdrawiam wszystkich fanów piłki i piłkarzy.To jest tylko sport. Cieszmy się z Mundialu.Tam są mecze!!!

  • ~Jusko

    …kto byl na lesmierzu niech napisze jak moze jaki meczyk byl, pewnie jesli graly druzyny z gornej polki serie A to musialo byc niezle…z gory dziekuje:-)

  • ~sparta

    siema masz racje my grajac tam mielismy tak samo sedziowie robia sobie co chca. JA SIE NIE CHCE TLUMACZYC TERAZ ZE NIE WESZLISMY CZY COS TAKIEGO poprostu kto nie wierzy niech sie przejedzie na mecze gks bedlno jak beda grac w okregowce i sam sie przekona. Mało tego my grajac w ostrowach tez mielismy dobry przypadek sedzia dyktuje 2 karne i jeden wolny z 16metrow proste 3 bramki dla nich dzieki sedziom fakt ze udalo sie nam wyrownac ale przy taki sedziowaniu odechciewa sie grac musisz przyznac nie?/ Jeszcze koles u nas strzela bramke w 94 minucie sedzia konczy mecz i do strzelca bramki mowi zeby pokazal mu dowod i mu karte sprawdza nie bylo by nic w tym dziwnego tylko ze sedziowie sami zawolali karte od niego a na poczatku meczu mielismy je sprawdzane.A teraz jak gralismy w sobote to przyjechalo dwoch sedziow tych co tam sedziowali z ostrowami i malo tego przyjechali z zawodnikiem z bedlna i ich prezesem no to jest chyba cos nie tak prawda? Jeszcze stanol tak zeby bylo go dobrze widac. Do łzpn troche wiecej trzeba wziasc sie za to sedziowanie bo albo gramy fear albo nie. Zreszta w tym zwiazku wcale nie lepsze odchodza szopki

  • ~Andrzej

    Powiem jedno w Ostrowach sędziował ten sam sędzia co podczas meczu sierpów-Bedlno.W Ostrowach podyktował nam karny gdy nasz zawodnik bar w bark z drugim walczył i jak tamten się przewrócił to gwizdnął. Jak chłopaki do niego doskoczyli to on powiedział, że: „Mieliście 2 okazje na strzelenie bramki……..”No nic więcej dodać nie można.A jak widzowie krzykneli, ze jak zejdzie to wpierd..l ma to zaczęło się to samo co w Bedlnie.Grał dla nich. Tu trzeba coś zrobić.Nie wiem czy pisać coś do PZPN aby na mecze wyjazdowe drużyn z dawnego Łódzkiego do dawnego Płockiego dawać sędziów bezstronnych z innych regionów-bo jest widoczna stronniczość (ten sędzia co sędzwiował Sierpów-Bedlno jak mi wiadomo-jest z oddziału kutnowskiego). Więck zawsze będzie grał dla swojego regionu.Panowie trzeba przerwać wszystkie konflikty drużyn z gminy Ozorków i zadziałac razem coś z tym bo inaczej nic dalej nie pogramy.A szykuje się, że na jesień Bzura do nas dołączy(jak dadzą ich do grupy kutnowskiej) i ich także mogą karcić.

  • ~sparta

    nO SIEMA masz racje a ten sedzia co wam sedziowal z bedlnem jest napewno z okregu kutnowskiego bo u nas gra koles z kutna i go dobrze zna a drugi co byl na liniach jak graliscie w ostrowach zawital do nas jak wczesniej pisalem z zawodnikiem bedlna i ich prezesem. Dla turu
    ;-moze to tylko A klasa ale jezeli wejdziecie do naszej grupy sami sie przekonacie ze nie jest latwo wygrac „nie z druzyna przeciwna ale wlasnie z sedziami „Jak np ile razy by sie nie jechalo do dobrzelina caly czas sedziuja ci sami sedziowie wymieniaja sie tylko co tydzien pozycjami raz ten jest glownym raz inny. Dlaczego sparta dobrzelin wygrala w tym sezonie 6 meczy walkowerem – prosta odpowiedz moze i troche gapiostwo druzyn przyjezdnych ale i sedziow ktorzy przyczepiaja sie do wszystkiego . Zreszta i nie tylko w dobrzelinie tak jest bo ci sedziowie jak nie gra dobrzelin albo ma swoje mecze w sobote to oni sedziuja mecze druzyn ktore zagrazaja dobrzelinowi tak np u nas byli ci sami sdziowie w mogoszynie i w ostrowach a co oni wtedy odwalali to juz lepiej zostawic bez komentarza albo pogadac prywatnie bo nie bede przynosil im wsytdu bo tylko smiac sie z tego mozna a zarazem plakac bo naprawde odechciewa sie grac jak w ten sposob zachowuja sie sedziowie.A zwiazek widocznie to malo obchodzi skoro sa zglaszane skargi a nic w tym kierunku nie jest robione zreszta co sie dziwic taki zwiazek to jest do d…!!

  • ~chiliozo

    …dobrze ze sie tak stało ze nie awansowaluicie przez remis , bo tragedia to by była dopiero jakbyscie wygrali na boisku a potem by dobrzelin wygrał walkowerem, dobrze wiece ze to by moglo byc mozliwe….wiecie dlaczego

  • ~sparta

    o co ci chodzi chili przeciez sprawdzali nam karty po pierwszej polowie i na czysto bylo wiec nie wiem za bardzo o co chodzi ci w tej wypowiedzi twojej

  • ~Radosław

    Gratulkujemy awansu Tur-u do Klasy A. Bardzo fajnie ze to wy awansowaliście a nie Victroia Rąbień, która chciała awansować poprzez składanie protestów w ŁZPN. Wy graliście najlepszą piłkę w lidzie i wam sie należało. Jeszcze raz gratuluje.
    PISIA Zygry

  • ~chiliozo

    …o zawodnika który strzelił pierwsza brame:-)a raczej o jego brata:P:-)

  • ~zawodnik

    …za mile slowa i wyrazy uznania za to jak prezentowaliscie sie w 2 rundzie, miedzy innymi pokonaliscie Rabien na boisku no i z nami toczyliscie wyrownany pojedynek…powodzenia w nastepnym sezonie

  • ~sparta

    ciekawe to nie prawda

  • ~chiliozo

    ja wiem wszystko….od tomasza, wiem ze to nierwszy przekret i zapewne nie ostatni w tym zespole

  • ~sparta

    to nie musisz tego oglaszac nikomu ok zostaw to dal siebie i nie pisz takich rzeczy

  • ~chiliozo

    ja nic do was niemam w koncu bo lubie lesmierzaków

  • ~sparta

    chodzi mi tylko ze jak wiesz takie rzeczy to nie pisz ich ani nie rozpowiadaj bo z tego co mi wiadomo to wszystko co wiedziales to rozpowiadales wiec stary po co takie cos

  • ~VER

    chodzi mu o czystą gre bez przekrętów. A swoją drogą to powinniście mimo wszystko podziękować chłopakom z Sierpowa, że mimo kłopotów kadrowych starali się wam pomóc walcząc z Będlinem

  • ~sparta

    tam juz wszystko bylo dograne chodzi mi o bedlno jak od nich koles przyjezdza na mecze z sedzia ktory nam sedziowal z ostrowami to chyba cos jest nie tak jak by sierpow wygral to karty juz by poszly w ruch przeciez gadalem z kolesiem z bedlna i tak mowil wiec chyba nie ma co sie wyprezac tu i dziekowac

  • ~chiliozo

    widaomo ze nie wszedł by zespół do okręgowki co ciagle robi jakies przekręty, ja tego poprostu nie toleruje;/;/;/a bedlno za rok spadnie i tak i tak bo według mnie kazdy zespół z tej smiesznej grupy by spadl za rok

  • ~VER

    Jak byś chciał wiedzieć to bedlin nie sprawdził by kart bo u nich też nie grali czysto. Też gadałem z kolesiem z Będlina.

  • ~sparta

    I NIE Z BęDLINA TYLKO BEDLNA CHYBA COS CI SIE PORABALO dobra mnire to tam gitara nikt nie jest glupi tam wszystko bylo dograne razem zsedziami ktorzy sedziuja tam na zmiane masz racje bedlno i tak spadnie i tak za rok

  • ~chiliozo

    heheheh z tego co wiem to Ci co nie przyszli mieli gdzies ten mecz bo oni by zrobili wszyko zeby lesmeirz i wyszedł i w sumie tak zrobili, a Ci co grali to jedni z niewielu którzy maja chociaz troche serca wtej grze w piłke…bo reszta to zelusie;-)

  • ~sparta

    do tej jak ty twierdzisz :smiesznej grupy” jeszcze pewnie nie wiecie a sam zobaczysz jak to jest smieszna grups pogadamy jak sie rozgrywki zaczna ok

  • ~VER

    co do sędziów to masz racje

  • ~sparta

    tak sobie tlumacz my ich dobroc mamy gdzies ok i nie probuj tu niczego wymuszac S pytaj kogos z lesmierza czy potrzebowal pomocy sierpowa to ja ci pisze jako pierwsza osoba nigdyyyyyyyyyyy

  • ~VER

    Sierpów rzeczywiście pojechał w bardzo okrojonym składzie , ale ci co grali naprawde walczyli. Jaki wynik można osiągnąć grając w drugiej połowie w dziewięciu.?

  • ~chiliozo

    dajta spokój z takimi zespołami za dobry zespół mamy i za duzo wzmocnien bedzie w ozorkowie zeby nie było awansu znowu jesli trafimy do tej grupy, nawet mysle ze z tymi rezerwami poddebis czy startu byscie mieli niezawesoło bo to jedyne które graja cos pilą, a reszta to proste chłopki, zreszta zobaczymy za rok

  • ~sparta

    to juz nie nasza wina ze nie maja paki do gry mi im na serio dobrze zyczymy ale i laski tez od nich nie potrzebujemy ani od tych ludzi ktorzy tam graja chyba wiadomo o kogo chodzi prawda ty napewno wiesz o kogo chodzi sam o nich pisales :zeliki: wiec chyba jasne jest o kogo chodzi

  • ~sparta

    zapraszam do naszej grupy i zapraszam na mecze z kutnem z dobrzelinem z grabowem z rosanowem z ostrowami to sa ekipy ktore naprade walcza i cos graja a nie tak jak u was dwie druzyny tak jak pisales

  • ~chiliozo

    …no ja nie wątpie w tą ich siłe

  • ~sparta

    gratulacje setny wpis a co do tych druzyn to na serio juz nie zle graja

  • ~Andrzej

    Chcę powiedzieć, ze na początku meczu z Bedlnem sędzia nas sprawdzał-więc musieli trochę się dygać.A na razie dajmy juz spokój tym docinkom bo tylko sami sobie szkodzimy. Tamci umieją przekupic sędziów i wchodza wyżej.ich sędziowie grają pod swoje zespoły.My też tak musimy.Bo inaczj z nimi się nie wygra.

  • ~Gn4

    …to kto w tym roku przekupuje? Bo awansuje tylko jedna drużyna ?

  • ~raju

    od jakiego tomasza?? fakt, że czasem gadamy o piłce, ale tą nowiną z soboty to ty mnie zaskoczyłeś na dniach ozo, jak piliśmy finlandię 🙂 poza tym to gówno prawda.

  • ~sparta

    chili i co to nie parwda ze tomasz ci wszystko mowi ty sobie takie rzeczy wymyslasz jak pisalem wczesniej

  • ~raju

    nie no czasem gadamy, ale jeśli chodzi o to z ostatniego meczu, to jedna wielka baja i sam chili powinieneś pamiętać że to ty mi powiedziałeś, nie ja tobie. chociaż możesz nie pamiętać…alkoholiku