Koncert happysad w MOKu

25
28

KANAPA pub zaprasza na koncert rockowy, który odbedzie sie 17 lutego w Miejskim Ośrodku Kultury przy ulicy Wyszyńskiego 43. Wystąpią: POWIDŁA, BRAMAFAN, HAPPYSAD. Ceny biletów wynosza 12 zl w przedsprzedarzy, dostępne w KANAPA pub przy ulicy Starzyńskiego 33, oraz 15 zł w dniu koncertu dostępne w MOK. Początek koncertu o godzinie 18.00, otwarcie drzwi od godziny 17.00.

Na teren imprezy nie będą wpuszczane osoby pod wpływem alkoholu. Organizatorzy informują, iż osoby które kupią bilet i będą chciały podczas koncertu opuściź budynek MOK nie będą mogły ponownie wejść do środka, chyba że zakupią bilet po raz kolejny.

Czytaj o koncercie na stronie zespołu happysad.

  • ~nikt

    znowu pancurowata impreza://

  • ~fenx

    ktoś zabronił organizować inne ehh

  • ~QuecZ

    tylko szkoda ze nie bedzie mozna wyjsc na piwko w trakcie… =/

  • ~myha

    no to bedzie imprezka niezla 😛

  • ~Adam

    Lubię ich. Grają blisko stylu KSU. Szkoda tylko, że teksty mają takie banalne.

  • ~szpiq

    nareszcie jakis pozadny zespol…bo juz sluchac tego pitolenia nie moge

  • ~raju

    Happysad blisko KSU? to może ja znam jakieś inne KSU… a poza tym to w dupie z takim koncertem.

  • ~waldek

    dlaczego „w dupie z takim koncertem”??
    Jesli dobrze pamietam, to swietnie bawiles w zgierzu na zderzaku, a ja nawet bronilem Cie przed dresikami:-)

  • ~raju

    hehe no pamiętam, chwała Ci za to,ale lubie tak czasem powkurzać dresów. Śmieszni są jak się denerwują 🙂 A na zderzaku, faktycznie, zabawa była przednia. Chodzi mi o to, że nie bedzie można wychodzić. Traktują nas jak potencjalnych przestępców czy alkoholików? W sumie to i tak chyba przyjdę 🙂

  • ~ciekawski

    Czy ktos moze potwierdzic, ze koncert organiuzje kanapa, w zwiazku z czym bedzie mozna na miejscu kupic piwko??

  • Ozo_Admin

    Zgadza się. Organizatorem jest Kanapa i piwo bedize można kupić podczas koncertu.

  • Klaudija

    o jak miło 🙂

  • ~wasmach18

    no to sie zabawimy:D

  • ~aniulka

    mam tylko nadzieje, że się wszyscy pomiescimy w tym mok-u :Ppp….

  • ~ciuf

    Łodzkie koncerty wyglądają znacznie lepiej. Ta,najlepiej dajcie się udusić ludziom wśród innych zgrzanych i spoconych koncertowiczów. Zdzierstwoz tymi biletami do kupowania po raz kolejny i tyle 🙂

    Btw. Happysad i KSU ? Powiesz mi, w czym są tacy podobni?

  • ~Irokez

    Jeżeli ci sie nie podoba organizacja koncertu w Ozorkowie to jedź sobie do Łodzi i nie komentuj. Happysad i KSU to zespoły,których muzykę trzeba zrozumieć. To chyba jest tobie obce!!!

  • ~degrengOLAda

    „łódzkie koncert wyglądają znacznie lepiej” tzn? jesli chodiz o scisk i pot to w deko przeciez kurtki w szatni sa mokre i woda splywa pos cianach:-)
    ozcywiscie ze nie bedzie do razu anjllepiej ale od czegos trzeba zacząć!
    jestem pena podziwu !kazdy kto probuje zrobic cokolwiek wie jak trudno doprowadzic do realizacji…gratuluje!:-)

  • ~mkstyle

    no i pewnie ja zawitam pozdro i gratuluje pomyslu

  • ~muszkin

    mam nadzieje ze piwa nie zabraknie i chyba nie beda sprzedawac niepolnoletnim bo oni to stare ochlajsy i wypija wszystko 😀

    szkoda tylko ,ze happysad az tyle chce kasy ze bilety sa po 12 i 15 zl…. ale przezyjemy gdy bedzie piwo 😛

  • ~waldek

    Koncercik zapowiada sie naprawde fajnie, a cena za bilet nie jest zbyt wygurowana, a taniej takiego zespolu napewno nie da sie zalatwic w Ozorkowie. Ja moge tylko zyczyc wszystkim milej zabawy 😉

  • ~rokita

    Nie wiem po co koncert jest w Kanapie. Bez u razy bo mógł by być tam nawet niezły klimat, ale za dużo pedałów tam chodzi

  • ~waldek

    Koncercik organizuje KANAPApub, ale odbywa sie w M.O.K.u, powtarzam w M.O.K.u. Ps:Kocham Cię;-)

  • ~…

    Zapraszam na stronke kapeli
    http://www.powidla.boo.pl

  • ~myha

    aaaaa no nie strony sie dorobili 😛

  • ~wasmach18

    fajna stronka..tylko daczego tam praktycznie nic nie ma???:D