MKS Bzura wiceliderem !

82
24

Siatkarze Bzury idą jak burza! To już 6 zwycięstwo z rzędu! Ostatnią „ofiarą” ozorkowian okazał się zespół Szkoły Mistrzostwa Sportowego ze Spały. Po ośmiu meczach MKS zajmuję drugie miejsce w tabeli z 14 punktami. Liderem jest EKS Skra II Bełchatów z dorobkiem 15 punktów. Tabela po 9 kolejkach
1. EKS Skra II Bełchatów 8 15 23:10
2. MKS Bzura Ozorków 8 14 20:11
3. WTS Warka 8 14 20:12
4. Okocimski Brzesko 8 14 21:14
5. ZKS Cukrownik Lublin 8 12 18:16
6. WKS Wawel AGH Kraków 8 11 17:21
7. Delic-Pol Norwid AZS II Częstochowa 8 10 12:20
8. BKS Wanda Kraków 8 9 11:22
9. SMS II PZPS Spała 8 9 6:22

Kolejne mecze 4 grupy II ligi odbędą się 6 grudnia. MKS Bzura w tym terminie pauzuje.
Najbliższy mecz Bzura zagra w Bełchatowie 13 grudnia.

  • ~kibic

    I tak trzymać

  • ~brykas

    Tak dobrze jest tylko w tej rundzie, w drugiej Bzura „sprzeda” pare meczy jak już bedzie pewna zostania w II lidze, bo na awans Ozorkowa nie stać ;(

  • ~xxx

    a moze pomyliles dysypliny?siatkowka to nie pilka nozna tu sie nie handluje

  • ~xxx

    ???

  • ~brykas

    Mało to było już sezonów, w których barkowało Bzurze do awansu, przysłowiowej kropki nad „i”, by „przegrać” najważniejsze mecze w walki (wspomne tu chociażby mecze z Avią Świdnik roku pańskiego nie pamiętam którego)..:-)

  • ~xxx

    według ciebie mecz ten był sprzedany?wytłumacz mi czlowieku kto o zdrowych myslach sprzedalby mecz kiedy szykowala sie tak szansa i wez pod uwage to ze wtedy byla niezla kasa jeszcze w ozo

  • ~xxx

    tego roku

  • ~brykas

    Skoro wtedy była w klubie kasa to czemu musiał odejść Małecki??Kasa w Bzurze to wiesz kiedy była?? Kiedy na klub wykładało „Morfeo”. Od tego czasu sa tylko pozory – powiedz mi człowieku kiedy Bzura ostatnio kupiła jakiegoś zawodnika??? Od dawna grają w klubie tylko wychowankowie albo ludzie z Łodzi, którzy po prostu nie mają gdzie sobie „popykać”.

  • ~brykas

    po co aansować??? Po to tylko żeby za rok spaśc z hukiem ( i długami na klubowym koncie)???????

  • ~YYY

    Brykas jak jesteś taki dobry to idź im pomóc grać. Myślę , żę wtedy awans i utrzymanie w
    I B przez następne lata mają z głowy. Z tym , że takich znawców jest wielu w Ozorkowie co tylko potrafią „dziabać ozorem”. Jeszcze jedno , powiedz ile w Polsce jest miast gdzie gra się w siatkówkę własnymi wychowankami. Bądź zdrów o znawco siatkówki w Ozorkowie.

  • ~igor

    malo jest takich miast jak ozorkow bo reszta miast jest bogatsza i kupuja zawodnikow a nas na to nie stac!!!!!! i nie oszukujmy sie ze bzura nie sprzedaje meczy!!!!!!! moze i nie sprzedaje ale nagle ze słabyszymi przeciwnikami dostaje lekcje siatkowki albo poł zespolu udaje ze nagle odnioslo kontuzje w trakcie mecz (ubiegly chyba sezon mecz chyba z SMS) gralem w bzurze i wiem co jest grane w tym klubie!!!!!!!!!!!!

  • ~brykas

    igor ma racje – „dziwne” bywają niektóre mecze Bzury w rundzie rewanżowej. niech moc bedzie z Tobą YYY – żyj dalej marzeniami o serii B

  • ~brykas

    A jeśli chodzi o moje „znawstwo” siatkówki ozorkowskiej to wiele mógłbym Ci poopowiadać, pozdro

  • ~xxx

    …?

  • ~YYY

    słuchaj brykas chętnie bym posłuchał tych Twoich opowiadań o tym znastwie naszej siatkówki. Sam grałem wiele lat w tym klubie i jakoś pieniędzy na sprzedaży nie zbiłem.
    A jeśli chodzi o pieniądze w innych klubach to w Bzurze czekają na Takich sponsorów jak Ty i jeśli im sypniesz trochę kasy to obstawiam , że chętnie zmienią nazwę na MKS Brykas Bzura – to taki ukłon w kierunku sponsora głównego. A jeśli chodzi o sprzedaż meczy to poczytaj sobie Przegląd Sportowy z 26.11.2003 na stronie 6.
    Pozdrowienia dla fana siatkówki

  • ~brykas

    jak ja bym miał sponsorować taki klub to najpierw chciałbym być jego prezesem…

  • ~xxx

    brykas jakie masz zalozenia na prezesure?ujawnij nam swoje plany to porozmawiamy

  • ~brykas

    …aby bawić sie, aby bawić sie, aby bawić sie na całego”

  • ~sypcia

    czy moze mi ktos powiedziec, czy oni terqz graja u siebie w sobote??

  • ~xxx

    pauza

  • ~igor

    widzem ze temat sie bardzo rozwinął, ciekawe co by powiedzieli nasi gracze jakby to zobaczyli !!!??? ale wniosek jest jeden: jak sie znajdzie kasa na nasz klub to zapewne pojawią sie nowi gracze!!!! , a jak sie nie ma kasy to sie gra wychowankami

  • ~xxx

    czasem nawet sami cos mazną

  • ~yyy

    Jak chcecie zobaczyć sobie zbieraninę zawodników z całej Polski w jednym klubie to pojedźcie na mecz do Bełchatowa, tam dopiero dobrze pracują z własną młodzieżą bo mają swoich wychowanków bardzo wielu. Igor podobno grałeś w Bzurze? Czy Twój talent przerósł Ciebie bo Cię w na boisku nie widzę.

  • ~xxx

    yyy znamy sie? bo zaczynasz mi sie podobac/

  • ~brykas

    I tak oto między xxx a yyy rodzi się uczucie!!!

  • ~igor

    stary grałem ale odszedłem z tego klubu!!! bo juz mnie trener wkurzał (Pawłoski) !!! teraz gram z Parzęczewie w III lidze i tak jest zajebiscie !!!! jezeli chcesz to mozemy sie zmierzyc na boisku!!! jak chcesz singe,parami a moze 6-tkami >>??? zbieraj sobie ekipe i mozemy grac???!!!!

  • ~brykas

    Ja też jestem „spod ręki Pawłoskiego” ;-))

  • ~as

    jśęli wyłożysz kasę to nikt ci nie robi łaski-będziesz prezesem.

  • ~igor

    to moze sie znamy ??? napisz do mnie na gg 1722360 ???

  • ~yyy

    Jak awansujecie do II ligi to może się spotkamy i wtedy nam udowodnisz jaki to jesteś dobry. Znam wielu dobrych zawodników ale oni grają w wyższych ligach siatkówki i nie są tak mocni w gębie tylko na boisku. A jezeli chcesz zagrać to jestem od poniedziałku do piątku na hali o 18. Przyjdź i pokasz jaki jetseś wspaniały. Tu w Ozorkowie przyda się naprawdę dobry zawodnik bo słabych jest już dużo.

  • ~Tomek Wojciechowski

    Panowie o co drzecie koty. Przeciez siatkówka w Ozorkowie od lat oparta jest na naszej młodzieży i bardzo dobrze. Jak ktoś chce pomóc finansowo to nie przyjdzie i powie jak może wesprzeć klub finansowo. Myślę , że wtedy znajdą się chętni zawodnicy do grania w Bzurze. Niestety nasz polska mentalność to tylko narzekanie i biadolenie a nikt nie weźmie się do działania.
    Jeszcze jedno jak jesteście tacy wszystko wiedzący to miejcie odwagę podpisać się z imienia i nazwiska abym wiedział z kim można porozmawieć.
    Pozdrawiam fanów siatkówki ozorkowskiej.
    Cze.

  • ~brykas

    jak w temacie

  • ~_igor_

    no to czyli wynika z tego ze jestes zawdonikiem Bzury!!! nipisz kim jestes a mozewtedy sobie bedzie gadac!!! czekam na wiadomosc albo na gg 1722630 !!! wiec czekem….

  • ~xxx

    tomek ja sie chyba nie musze sie podpisywac//?

  • ~Tomek

    Cze xxx chyba Cię znam .

  • ~igor

    wy sie znacie !!! ja znam jedynie p.Tomka. napewno wy mnie tez znacie!!!!!

  • ~brykas

    A mnie nikt nie zna ???

  • ~igor

    to sie przedstaw i sie okaze czy Cie nikt nie zna!!!

  • ~dino

    pozdrawiam wszystkich biadolących niedługo się odezwę

  • ~xxx

    dzieki za pozdro

  • ~Młody

    no no dzisiaj widziałem jak gra igor i naprawdę nikt z nim w singla nie wygra, nikt na wózku inwalidzkim. Z tą koordynacją to chłopie problemy w warcaby byś miał a ty się za siatkówkę bierzesz.

  • ~igor

    koles kazdy jest dobry mocny w gębie !!! i sie podpisz a nie pod ksywka kazdy jest dobry !!!

  • ~Piotrek

    wiecie co jestescie załosni !!!!!!!! kazdy jest dobry ale chyba w pisaniu na kompie!!! a oceną ludzi ktorzy grają w siatke to niech sie zajmie moze trener Jurek, jak znajdzie mlody talent to napewno sie nim zaopiekuje i bedzie z niego dobry zawodnik. Kazdy gra na swoim poziomie i igor gra jak umie tak jak pewnie młody!!! nikt nie bedzie grac lepiej skoro nie potrafi. wiec odpierdzielcie od oceniania ludzi, a cieszmy sie z fakty ze Bzura zaczyna pokac do drzwi 1 ligi serii B.

  • ~brykas

    Pukanie pukaniem, ale trzeba jeszcze złapać za klamke!!!

  • ~xxx

    ty sie chyba nigdy nie zmienisz

  • ~xxx

    mysle ze kibic nie spodziewał sie takiej debaty hehe ps brykas przedstaw sie bo reszte juz znam

  • Ozo_Admin

    A ja się cieszę, że w końcu ktoś zaczął NORMALNIE dyskutować…

  • ~brykas

    Co ja moge o sobie powiedziec – mieszkam w Ozo, gralem w siatke jeszcze w juniorach, co wiecej… tu, poza jedna osobą nikt sie nie przedstawił z imienia i nazwiska to czemu ja miałbym to robić??

  • ~_igor_

    a powiedz w jakich latach grales to moze sie znamy !!!! jak cos to podaj jaką miales ksywke z czasow gdy grales w bzurze!!!

  • ~brykas

    rocznik 81′

  • ~_igor_

    a gdzie ksywka??

  • ~brykas

    j.w.

  • ~yyy

    Człowieku taki młody jesteś i już skończyłeś z siatkówką? Przypomina mi się końcowa rozmowa z filmu „Kosmiczny Mecz” pomiędzy Larym Birdem a Bilem Mureyem na meczu Chicago Bulls , jak nie pamiętasz to sobie przypomnij co mówi Lary na temat umijętności tego drugiego!!!!
    Z tobą chyba było tak samo

  • ~brykas

    Jak chcesz wiedzieć to namawiano mnie do zostania w klubie, ale ja wiedzialem, że z siatkówki „nie wyżyje”

  • ~yyy

    Słuchaj w Bzurze płacą śmieszne pieniądze ale w innych klubach kasa jest słuszna i na dostanie życie wystarczy. Z tego też wynika , że inne kluby nie sprostały a twojemu talentowi i umiejętnością. Jak chcesz to zapytaj Tomka Wojciechowskigo ile lat utrzymywał się z gry w siatkówkę i to w innych klubach niż Bzura.

  • ~brykas

    Koleś mnie chcieli sprzedać do włoskiego Sisley Treviso ale się nie dałem bo nie przepadam za makaronem!!! 😉

  • ~xxx

    powiedz jesli mozesz z kim trenowales na szczeblu juniora (chodzi mi o zawodnikow)

  • ~brykas

    Niech Ci wystarczy to, że byłem powołany do kadry makroregionu centralnego;-)

  • ~_igor_

    ja bylem powolany do makroregionu i do Kadry Polski!!! zapomnialem o czyms … chyba nie

  • ~Oktaw 3K :

    Byś już zmienił te kolory 😛 Bardzo ładnie Bzura tylko troszkę szkoda początku sezonu(siatkarze)… Piozdrowienia dla sąsiadów i Kaś mojej i Michała:P

  • ~Emil

    Najlepszy Siatkarz to Tomek Wojciechowski.

    P.S M.Hańczak jest pijokiem bo pije z moim bratem codziennie

  • ~_igor_

    jw.

  • ~xxx

    a kto jest twoim bratem emilu?

  • ~xxx

    no to musze cie znac

  • ~Emil

    Moim Bratem jest Julek K.

  • ~Emil

    Jaki jest twój ulubiony siatkarz Bzury O.

  • ~brykas

    jak wyżej 😉

  • ~Emil

    Jeżeli chcecie ze mną porozmawiać to będę na Ozoczacie dzisiaj o godz 17:15-17:45

  • ~_igor_

    ciekawe tereaz sobie pogadamy o poszczególnych zawodnikach czy pijak czy nie hehe super

  • ~Emil

    nikogo nie było na Ozo czcie nik nie był chętny dowiedzieć się M.Hańczak jest pijakiem
    można dowiedzieć się jutro w godz 11:00-11:30

  • ~brykas

    ja jestem o 17.55 ale nikogo nie ma 🙁

  • ~Emil

    Jutro będe w godz 11:00-11:30

  • ~Tomek nr 8

    Cze wszystkim. Dzisiaj gramy ze Skrą Bełchatów II trzymajcie za nas kciuki może wygramy na ich terenie. Ciekawe tylko czy się nie wzmocnią tak jak w zeszłym roku.
    Pozdrawiam wszystkich
    ps.
    Czekajcie dzisiaj na wynik

  • ~Emil

    Będe na ozoczacie o 11

  • ~xxx

    a tak w ogole to ile ty masz latek ze takie glupoty wypisujesz/?

  • ~xxx

    stawiam na taki wynik, jak bedzie zobaczymy

  • ~Emil

    zgadnijcie

  • ~_igor_

    zdaje mi sie ze bedzie zacięty meczyk !!! moze i wygramy go 3;2

  • ~Tomek

    Skra pokonała nas na własnym boisku 3-0.
    Zagrali bardzo dobry mecz i przez cały czas kontrolowali spotkanie. sami po meczu mówili, że się nie spodziewali tak dobrej swojej gry. Z taką zagrywką jaką prezentowali w tym spotkaniu chyba nikt by z nimi nie wygrał. Myślę , że pozostaje nam walczyć o drugie miejsce w tabeli i walczyć z nimi o awans w play-off.
    Pozdro dla wszystkich piszących.

  • ~_igor_

    i czasem trzeba przegrac!!! przeciez nie mozna wygrywac cały czas!!! bywa i tak w sporcie!! pozdrowienia dla all

  • ~brykas

    j.w.

  • ~obserwator

    już nie długo będzie liderem